דובר צה"ל בריאיון: "כל האפשרויות פתוחות"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on דובר צה"ל בריאיון: "כל האפשרויות פתוחות"

    דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי בריאיון ל'קול חי': "אנחנו מקיימים הערכת מצב עם הרמטכ"ל ובכירי שב"כ. אנחנו מוכנים עם כלל האפשרויות. כל הכלים בידינו. מוכנים להגיב לכל ירי לעבר ישראל"

    תת אלוף דניאל הגרי
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיכול הבכירים בעזה: דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי, שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת הבוקר (שלישי): "צהל ושב"כ יצאו הלילה לפעולה ממוקדת מול בכירי הג'יאהד האיסלאמי ברצועה. אותם גורמים שהיוו את ערעור היציבות הביטחונית. כבר מאז הרמדאן ראינו ערעור של המצב בשטח. חליל אלבהטיני היה אחראי באופן ישיר על הירי ביום שלישי שעבר לעבר יישובי העוטף ושדרות. עקבנו אחריו וניסינו לטפל בו ובטארק אז א-דין שעוסק שנים בהכוונת טרור מהרצועה ליהודה ושומרון".

    "הפעולה הלילה הייתה ממוקדת ועם מסר ברור למי שמערער את השטח", הדגיש הדובר: "גם בעזה וגם ביו"ש וכלפם כוונה הפעולה. לאחר התקיפה נגדם המשכנו לתקוף עשר מטרות רקטיות כדי להקטין את יכולת הביצוע שלהם".

    "אנחנו מקיימים הערכת מצב עם הרמטכ"ל ובכירי שב"כ. אנחנו מוכנים עם כלל האפשרויות. כל הכלים בידינו. מוכנים להגיב לכל ירי לעבר ישראל", עדכן הגרי.

    עוד מסר הדובר: "עצרנו את הרכבות בין אשקלון לשדרות. אין יישובים נצורים בעוטף. אני רוצה לפנות לתושבים ולציין את החשיבות להישמע לפיקוד העורף. זה מציל חיים".

    בהתייחסו לפרטי התקיפה, אמר: "באמת מדובר בתקיפה מאוד מורכבת. זה איסוף מודיעין מאוד מעמיק. אלה בנייני מגורים בלב העיר. למעלה מ-40 כלי טיס עלו לאוויר. עם הינתן האור הירוק אנחנו מבצעים את הפעולה ונורים חימושים מדויקים לכל אחת מהדירות. שניות בודדות של סנכרון שכל המטרות מותקפות בו זמנית. אלה אנשים שהיו מערערי השטח. גם בתקופה הזו עסקו בבניית תשתיות טרור".

    "כל האפשרויות פתוחות", סיכם דובר צה"ל לסיום. "נכון לגלות סבלנות ודריכות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      צה"ל עצמאי מידי ונוקט מדיניות רעה ומכילה – אסור שכך יהיה.